Inhaltsangabe

The founders of the fastest-growing advertising agency in America explain how to ignite the kind of marketing explosions that will capture customers' attention. We all want to have our message heard. In Bang! Linda Kaplan Thaler and Robin Koval tell us how. They and their talented colleagues are the brains behind a host of memorable and highly successful ads, from the enormously successful AFLAC duck to the irresistibly sentimental "Kodak moment" to Herbal Essences' outrageous "Totally Organic Experience." Kaplan Thaler and Koval offer savvy advice and proven strategies for getting out a loud, clear, attention-grabbing message about any product or service.
Presenting an arsenal of "big bang" ideas, the authors interweave entertaining recollections about their successes and failures, as well as those of other companies, with specific guidelines on establishing an atmosphere conducive to innovative breakthroughs. They show why having "enough" time to work on a project can be a disadvantage and why working in a small, cramped space is often the best way to come up with big ideas. Their insights into using intuition to capture just the right idea or phrase offer a new perspective on shaping and sustaining a marketing presence.
Full of colorful anecdotes and inspiring accounts of campaigns that have propelled revenues and dramatically increased market shares, Bang! shows managers how to create a marketing campaign that cuts through the message clutter and creates a marketing explosion.
©2003 Linda Kaplan Thayer and Robin Koval (P)2003 Random House, Inc.
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 23,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 23,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Kritikerstimmen

"Although the author's advice is targeted primarily toward businesses and other publicists, the glitzy anecdotal writing is witty and informative enough to appeal to those interested in advertising and popular culture." ( Publishers Weekly)
"If Al Gore had had this book in 2000, George W. Bush wouldn't be sitting in the White House." (James Carville, author and Democratic strategist)
"Linda Kaplan Thaler and Robin Koval 'get it' from every angle. This [audio] book is full of extraordinary insight on effective message delivery." (Gordon Bethune, Chairman and CEO, Continental Airlines)
Mehr anzeigen Weniger anzeigen
Es gibt noch keine Rezensionen