Inhaltsangabe

Dealing with Impossible Clients points out the ways in which clients can be difficult, demanding, or outright scoundrels and what to do about the problem. The book deals with recognizing the danger signals before working with such a client and when to cut your losses to avoid further problems down the road. While the focus is on what small business owners, managers, and professionals should do, the book should also appeal to others in business with problem employees, bosses, or co-workers and those going into business for themselves.
The book begins with an introduction about how to notice warning signs to help you avoid dealing with impossible clients. Each chapter begins with a story about an impossible client, based on interviews with several dozen small business owners, managers, and professionals about what happened to them. Following each story, there is a discussion of what went wrong and what might have been done to prevent this. Each chapter concludes with suggestions on how to deal with similar problems in your own situation, followed by a few short takeaways.
©2016 Gini Graham Scott (P)2016 Gini Graham Scott
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 7,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 7,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Es gibt noch keine Rezensionen