Inhaltsangabe

Created specifically for executives and managers, Going Wireless shows how mobile technology is impacting every industry, including yours. Award-winning journalist Jaclyn Easton delivers the unexpected. In addition to in-depth discussions about mobile commerce, Internet cell phones, and Palm-type handhelds, she also examines wirefree options you've probably never heard of, all of which are transforming the way companies communicate, manage, market, and sell.
To learn exactly how wireless is producing these paradigms of productivity and profits, this unabridged audiobook edition of Going Wireless is packed with over 40 real-world examples from trend-setting companies like Office Depot, Boeing, Sears, ExxonMobil, Jiffy Lube, LexisNexis, UPS, and Ocean Spray.
From this surplus of success stories you will quickly learn that wireless allows your organization to be literally a thousand times more connected and, hence, a thousand times more effective.
©2002 Jaclyn Easton
(P)2002 Random House, Inc.
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 23,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 23,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Kritikerstimmen

"The simple truth is the whole world is 'going wireless.' If you want to discover why it's happening, how it will change your business, and - most important - what you need to do about it, this is the book to read." - Alan M. Webber, founding editor, Fast Company
Mehr anzeigen Weniger anzeigen
Es gibt noch keine Rezensionen