Entrepreneurial You

  • von Dorie Clark
  • Sprecher: Dorie Clark
  • 5 Std. 29 Min.
  • ungekürztes Hörbuch

Beschreibung

What does it take to create the career you want?
It's no secret that the world of work has changed, and we're shifting toward an ever more entrepreneurial, self-reliant, work-from-wherever-you-are economy. That can be a liberating force, and many professionals dream of becoming independent, whether by starting their own businesses, becoming consultants or freelancers, or developing a sideline.
But there's a major obstacle professionals face when they contemplate taking the leap: how to actually make money doing what they love. You may have incredible talent and novel ideas, but figuring out how to get started, building your reputation in a new realm, developing multiple revenue streams, and bringing in a steady flow of new clients can be a daunting prospect.
Dorie Clark, a successful entrepreneur and author, has done it all. And in Entrepreneurial You she provides a blueprint for professional independence, with insights and advice on building your brand, monetizing your expertise, and extending your reach and impact online. In short, engaging chapters she outlines the necessary elements and concrete tactics for entrepreneurial success. She shares the stories of entrepreneurs of all kinds - from consultants and coaches to podcasters, bloggers, and online marketers - who have generated six- and seven-figure incomes.
This book will be your hands-on guide to building a portfolio of revenue streams, both traditional and online, so that you can liberate yourself financially and shape your own career destiny.

weiterlesen

Das könnte Ihnen auch gefallen:

Hörerrezensionen

Hilfreichste

Viel zu schnell gesprochen!!!

Die Sprecherin spricht zu schnell.
Inhaltlich war es nicht das, was ich erwartet hatte. Wollte keine autobiografische Erzählung eigener Erlebnisse, gemachter Fehler, „Motivationsgerede“. Seitenlang heisse Luft. Wollte strukturierte fachliche Anleitung. Die eigene Erfahrung als Beispiel zu einer fachlichen Erklärung einzubringen wäre OK. Aber seitenlang wie sie angefangen hatte, viel Zeit eingesetzt und wenig Geld verdient hatte, lange Geschäftsreisen mit Billigflügen....... wie viele Unternehmer excellente Leistungen bringen und wenig verdienen... sie wolle zeigen wie es anders geht. Dieses Buch sei eines von drei, also eine Trilogie! Wenn wir es also richtig machen wollen, dann sollen wir alle drei Bücher lesen/hören.... Schnell wird mir klar: Hier geht es nicht darum anderen wirklich einen Ratgeber zu präsentieren. Es geht darum Bücher zu verkaufen. Ein zweites „Standbein“ für die Unternehmerin. Es gibt da draussen so viele „ Schwätzer“ die damit Geld verdienen. Ich bin diese Leute Leid. Auch ihre Bücher. Ich bin interessiert an guten Sachbüchern und Ratgebern. Profis die es ehrlich meinen , zur Sache kommen und ihr „Werk“ mit klarem Sachverstand füllen, nich mit leerem Gerede. Wer bezüglich Sachbücher zur Unternehmensgründung & Marketing, einen Tipp hat, her damit.
Lesen Sie weiter...

- Myself

Weitere Infos zum Titel

  • Erscheinungsdatum: 14.11.2017
  • Verlag: Harvard Business Review Press