• Guerrilla Marketing

  • Fourth Edition
  • Autor: Jay Conrad Levinson
  • Sprecher: Bob Loza
  • Spieldauer: 12 Std. und 59 Min.
  • Ungekürztes Hörbuch
  • Erscheinungsdatum: 11.12.2009
  • Sprache: Englisch
  • Anbieter: Audible Studios
  • 4 out of 5 stars 3,9 (14 Bewertungen)

Inhaltsangabe

When Guerrilla Marketing was first published in 1983, Jay Levinson revolutionalized marketing strategies for the small-business owner with his take-no-prisoners approach to finding clients. Filled with hundreds of solid ideas that really work, Levinson's philosophy has given birth to a new way of learning about market share and how to gain it.
In this completely revised and expanded fourth edition, Levinson offers a new arsenal of weaponry for small-business success in the next century.
Filled with strategies for marketing on the Internet (explaining when and precisely how to use it), tips for putting other new technologies to work, programs for targeting prospects and cultivating repeat and referral business, and management lessons in the age of telecommuting and freelance employees, this book will be the entrepreneur's marketing bible in the 21st century.
©1998 Jay Conrad Levinson (P)2009 Audible, Inc.
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 20,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 20,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Kritikerstimmen

"No matter what business you're in, Guerrilla Marketing, the bible of lively, low-cost marketing tips, is invaluable." ( The Los Angeles Times)
Mehr anzeigen Weniger anzeigen
Es gibt noch keine Rezensionen