Inhaltsangabe

In the complex sport of American football, teams rely on playbooks as thick as the Manhattan phone directory. But when it comes to creating innovative growth businesses - which is at least as complicated as professional football - most companies have not developed detailed game plans. Indeed, many managers have concluded that a fog enshrouds the world of innovation, obscuring high-potential opportunities. The authors believe that companies can penetrate that fog by developing growth strategies based on disruptive innovations, as defined by Clayton Christensen. - From the May 2006 issue of Harvard Business Review.
Want more Harvard Business Review?
Subscribe for one month or 12 months.
Get the latest issue.
Check out the complete archive.
©2006 by the President and Fellows of Harvard College, All Rights Reserved (P)2006 Audible Inc.
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 1,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 1,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Es gibt noch keine Rezensionen