Inhaltsangabe

New from the best-selling HBR's 10 Must Reads series.
Learn why bad decisions happen to good managers - and how to make better ones.
If you listen to nothing else on decision making, you should at least hear these 10 articles. We've combed through hundreds of articles in the Harvard Business Review archive and selected the most important ones to help you and your organization make better choices and avoid common traps.
Leading experts such as Ram Charan, Michael Mankins, and Thomas Davenport provide the insights and advice you need to:


Make bold decisions that challenge the status quo
Support your decisions with diverse data
Evaluate risks and benefits with equal rigor
Check for faulty cause-and-effect reasoning
Test your decisions with experiments
Foster and address constructive criticism
Defeat indecisiveness with clear accountability
PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying reference material will be available in your My Library section along with the audio.
©2013 Harvard Business School Publishing Corporation (P)2015 Audible, Inc.
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 21,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 21,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Kundenrezensionen

Hilfreichste
2 out of 5 stars
Von Stefan Schaller Am hilfreichsten 27.05.2017

Naja

It is for business people only. And even then I think it could be shortened down to essentials instead of extended story telling. I got bored and had to stop listening to it.

Mehr anzeigen Weniger anzeigen

2 von 2 Hörern fanden diese Rezension hilfreich

Alle Rezensionen anzeigen