• Herd

  • How to Change Mass Behaviour by Harnessing Our True Nature
  • Autor: Mark Earls
  • Sprecher: Dennis Holland
  • Spieldauer: 12 Std. und 54 Min.
  • Ungekürztes Hörbuch
  • Erscheinungsdatum: 26.03.2010
  • Sprache: Englisch
  • Anbieter: Audible Studios
  • 3.5 out of 5 stars 3,5 (2 Bewertungen)

Inhaltsangabe

Since the Enlightenment, there has been a very simple but widely held assumption that we are a species of thinking individuals and that human behavior is best understood by examining the psychology of individuals. It appears, however, that this insight is plain wrong. The evidence from a number of leading behavioral and neuro scientists suggests that our species is designed as a herd or group animal.
Mark Earls applies this evidence to the traditional mechanisms of marketing and consumer behavior, with a result that necessitates a complete rethinking about these subjects.
To open the mind of the business listener, Herd provides a host of unusual examples and anecdotes, from Peter Kay to Desmond Tutu, Apple to UK Sexual Health programmes, George Bush to Castle Lager, from autism to depression to the real explanation for the placebo effect in pharmaceutical testing.
©2009 Mark Earls (P)2010 Audible, Inc.
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 26,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 26,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Critic Reviews

"It will change the way you think about marketing. It will also change the way you think about yourself." ( Marketing Direct)
Mehr anzeigen Weniger anzeigen
Es gibt noch keine Rezensionen