Inhaltsangabe

You can make a difference! Believe it or not, the most effective way to make an impact on the world is to make an impact on individual people. How do you do that? Through influence. In How to Influence People, leadership guru John C. Maxwell and his friend Jim Dornan tell you how to make a positive impact on every person in your life, from your children and coworkers to your customers and the barista at the coffee shop. How to Influence People will empower you to become a potent and positive influence in the lives of those around you without using a position or title.
By “pouring your life into other people” (Dr. Maxwell’s definition of mentoring), “you can truly make a difference in their lives.” And when you make a difference in the lives of others, it makes a difference in your life too. Learn to perceive the stages of influence in your relationships and skillfully navigate your progress from perfect stranger to helpful confidant, to inspiring mentor and multiplier of influencers. Let this audiobook impact your relationships, great and small, and make you a positive influencer and better leader in the lives of those around you.
©2013 Thomas Nelson (P)2013 Thomas Nelson
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 20,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 20,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Es gibt noch keine Rezensionen