Inhaltsangabe

A look at business model innovation's crucial role in today's global business environment...
Showing organizations how business model innovation should be a key focus area in today's global economy, this book features cases from businesses around the globe that have developed customized business models and achieved spectacular levels of performance.


Case examples from well-known innovation leaders IKEA, Apple, Tata, SHARP, Saudi Aramco, De Beers, Telefonica, Valero Energy, LEGO, and Proctor & Gamble
Shows businesses how to get beyond traditional business models to take better advantage of emerging opportunities
Coauthored by former CEO of SAP AG, the world's largest provider of enterprise software
Filled with interviews with key executives, this audiobook reveals the role of technology in driving and enabling changes to fundamental facets of a business. Companies around the world are innovating their business models with tremendous results. IT-Driven Business Models shows interested organizations how they can start the process.
©2010 John Wiley & Sons, Inc (P)2012 Audible, Inc.
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 22,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 22,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Es gibt noch keine Rezensionen