Inhaltsangabe

A guide to Peter Drucker's best management principles, inspired by the author's interview with the "father of modern management" himself. In late 2003, Peter Drucker invited Jeffrey Krames to his home in Claremont, California, for a rare interview. The 94-year-old Drucker, who had amassed an unprecedented body of published work, comprised of many hundreds of thousands of pages, spent a full day sharing his insights from a lifetime of management consulting and writing.
This resulting audiobook is a simple guide that distills the essential wisdom from Drucker's considerable body of work. It includes:


The key to Drucker's ideas

His seminal management and leadership insights and strategies

The evolution of Drucker's thinking

His thoughts on leadership, partnering with professionals, and the changing role of information and technologyGain a fresh perspective on this extraordinary thinker. By including many contemporary examples, this audiobook brings a part of Drucker's incredible body of knowledge to life and shows how so many of his seminal ideas are as relevant now as when they were written.
This is a step-by-step blueprint to implementing Drucker's best ideas into your own organization.
©2008 Jeffrey A. Krames (P)2008 Gildan Media Corp
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 19,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 19,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Es gibt noch keine Rezensionen