Inhaltsangabe

From the authors of the best-selling The Second Machine Age, a leader's guide to success in a rapidly changing economy.
We live in strange times. A machine plays the strategy game Go better than any human; upstarts like Apple and Google destroy industry stalwarts such as Nokia; ideas from the crowd are repeatedly more innovative than corporate research labs.
MIT's Andrew McAfee and Erik Brynjolfsson know what it takes to master this digital-powered shift: we must rethink the integration of minds and machines, of products and platforms, and of the core and the crowd. In all three cases, the balance now favors the second element of the pair, with massive implications for how we run our companies and live our lives.
In the tradition of agenda-setting classics like Clay Christensen's The Innovator's Dilemma, McAfee and Brynjolfsson deliver both a penetrating analysis of a new world and a toolkit for thriving in it. For startups and established businesses, or for anyone interested in what the future holds, Machine, Platform, Crowd is essential listening.
PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying reference material will be available in your My Library section along with the audio.
©2017 Andrew McAfee and Erik Brynjolfsson (P)2017 Brilliance Publishing, Inc., all rights reserved.
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 23,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 23,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Kundenrezensionen

Hilfreichste
3 out of 5 stars
Von Alper Tenguez Am hilfreichsten 15.10.2017

Excellent book, not written for audio

The book’s content is excellent. However the many many examples make it very difficult to listen to as an audiobook. It shows that you cannot just write a book and then audio record it. Radio programs and podcasts are significantly easier to follow the. This book. Really needs the book as a complement

Mehr anzeigen Weniger anzeigen

1 von 1 Hörern fanden diese Rezension hilfreich

1 out of 5 stars
Von Alexander Am hilfreichsten 13.05.2018

Boaring endless stories without a lot of content

May be this book is interesting for people who have never heard something about AI and machine learning. Why spend endless minutes explaining that making decisions based on facts is better than on simple feeling?

Mehr anzeigen Weniger anzeigen
Alle Rezensionen anzeigen