Inhaltsangabe

Some negotiations are easy. Others are more difficult. And then there are situations that seem hopeless. Conflict is escalating, people are getting aggressive, and no one is willing to back down. And to top it off, you have little power, money, or other resources to work with.
Harvard professor (and negotiation advisor to organizations around the world) Deepak Malhotra shows how to defuse even the most potentially explosive situations and to find success when things seem impossible. Malhotra illustrates key lessons using behind-the-scenes stories of fascinating real-life negotiations, including drafting the US Constitution, resolving the Cuban Missile Crisis, ending bitter disputes in the NFL and NHL, and beating the odds in complex business situations. He also shows how these same principles and tactics can be applied in everyday life, whether you are making corporate deals, negotiating job offers, resolving business disputes, tackling obstacles in personal relationships, or even negotiating with children.
©2016 Deepak Malhotra (P)2016 Deepak Malhotra
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 21,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 21,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Es gibt noch keine Rezensionen