• Open Leadership

  • How Social Technology Can Transform the Way You Lead
  • Autor: Charlene Li
  • Sprecher: Sean Pratt
  • Spieldauer: 9 Std. und 51 Min.
  • Ungekürztes Hörbuch
  • Erscheinungsdatum: 27.05.2010
  • Sprache: Englisch
  • Anbieter: Gildan Media, LLC
  • 4.5 out of 5 stars 4,5 (2 Bewertungen)

Inhaltsangabe

An essential guide for leaders who want to use social media to be "open" while maintaining control.
"Be Open, Be Transparent, Be Authentic" are the current leadership mantras - but companies often push back. Business is premised on the concept of control, and yet the new world order demands openness - leaders do not know how to be open and yet in control. This must-have resource will help the modern leader understand how to lead in the new open world - where blogging, twittering, facebooking, and digging are becoming the norm. The author lays out the steps that leaders must take to transform their organizations and themselves into being "open" - and exactly what that will mean.

Shows how to use social media to become an open organization
Offers basic advice for leaders who are adapting to the new era of openness in the marketplace
Offers reliable expertise - the authori is one of the foremost experts on social media and technologies
Helps leaders (in easy-to-understand language) orient themselves to social networking and other technological advances.

©2010 Charlene Li (P)2010 Gildan
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 42,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 42,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Es gibt noch keine Rezensionen