Inhaltsangabe

People won't put up with being "sold" anymore. If they sense they are being pushed, their guard goes up - and even if they do comply, lingering resentment undermines the relationship...maybe forever. Yet, most books on influence still portray it as something you "do to" someone else to get your way. That out-of-date approach invites resistance or cynicism from those who recognize the techniques. Manipulative tactics might occasionally wear down a colleague's or client's resistance, but they fail to produce the mutual trust that sustains successful relationships. In short, they just won't work in our sophisticated, post-selling world.
In this groundbreaking audiobook, authors Mark Goulston and John Ullmen reveal a new model for authentic influence - the kind that creates a strong initial connection and survives long after agreement has been reached. Based on listening, genuine engagement, and commitment to win-win outcomes, Real Influence provides a powerful four-step method you can use to:


Examine your priorities
Learn about the key players and what they need
Earn their attention and motivate them to hear more
And add value with your questions and actions
Complete with examples of the steps in action and insights from real-world "power influencers", this one-of-a-kind guide shows that being straight with everyone means winning for all.
©2013 Mark Goulston M.D., Dr. John Ullmen (P)2012 Gildan Media LLC
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 27,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 27,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Es gibt noch keine Rezensionen