• Smart Pricing

  • How Google, Priceline, and Leading Businesses Use Pricing Innovation for Profitability
  • Autor: Jagmohan Raju
  • Sprecher: Knighton Bliss
  • Spieldauer: 6 Std. und 58 Min.
  • Ungekürztes Hörbuch
  • Erscheinungsdatum: 04.06.2010
  • Sprache: Englisch
  • Anbieter: Audible Studios
  • 4 out of 5 stars 3,8 (6 Bewertungen)

Inhaltsangabe

In Smart Pricing, Wharton professors and renowned pricing experts Jagmohan Raju and Z. John Zhang draw on examples from high tech to low tech, from consumer markets to business markets, and from the U.S. to abroad, to tell the stories of how innovative pricing strategies can help companies create and capture value as well as customers. They teach the pricing principles behind those innovative ideas and practices.
Smart Pricing introduces to marketing and product executives, along with corporate strategists, many innovative approaches to pricing, as well as the research and insights that went into their creation. Filled with illustrative examples from the business world, listeners will discover restaurants where customers set the price...learn how Google and other high-tech firms have used pricing to remake whole industries...and understand how executives in China successfully start and fight price wars to conquer new markets.
Smart Pricing goes well beyond familiar approaches like cost-plus, buyer-based pricing, or competition-based pricing, and puts a wide variety of pricing mechanisms at your disposal. This book helps you understand them, choose them, and use them to win.
©2010 Jagmohan Raju (P)2010 Audible, Inc.
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 21,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 21,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Kritikerstimmen

"In this smart and excellent book, Jagmohan Raju and John Zhang have packed many years of experience and expertise to help managers navigate through the complex environment that they face today.” (Sunil Gupta, Edward W. Carter Professor of Business and Head of the Marketing Department, Harvard Business School)
Mehr anzeigen Weniger anzeigen
Es gibt noch keine Rezensionen