• Social Media Explained

  • Untangling the World's Most Misunderstood Business Trend
  • Autor: Mark W. Schaefer
  • Sprecher: Mark W. Schaefer
  • Spieldauer: 4 Std. und 49 Min.
  • Ungekürztes Hörbuch
  • Erscheinungsdatum: 15.05.2015
  • Sprache: Englisch
  • Anbieter: Mark W. Schaefer
  • 4.5 out of 5 stars 4,5 (4 Bewertungen)

Inhaltsangabe

The best-selling social media book of the year! Too busy to spend hours trying to learn the fundamentals of social-media marketing? This is the book for you!
Mark Schaefer, author of the best-selling books The Content Code, Return on Influence, and The Tao of Twitter, unravels the most misunderstood and confusing business trend in this fun and jam-packed book. Narrated by the author, Social Media Explained explores the fundamental strategies and answers the biggest questions every business professional needs to answer before diving into a social-media initiative! This is the must-have guide for understanding the sociological and psychological drivers that make social-media marketing work.
You will learn:
The five fundamental social-media strategies

The six questions that lead you to a social-media strategy
Key ideas on resources, measurement, and deployment
Answers to the toughest questions about social-media marketing
Highlights of the major social-media platforms
©2014 Mark W. Schaefer (P)2015 Mark W. Schaefer
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 16,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 16,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Es gibt noch keine Rezensionen