Inhaltsangabe

We all know that networking is important, and that forming relationships with others is a vital part of success. But sometimes it seems like networking removes all emotions from the equation and focuses only on immediate goals… whereas the kind of relationships that have true staying power, give us joy, and support us in the long run are founded on simply liking each other.
This book, featuring activities, self-assessment quizzes, and real-life anecdotes from professional and social settings, shows readers how to identify what’s likable in themselves and create honest, authentic interactions that become “wins” for all parties involved. Readers will discover how to:



Start conversations and keep them going with ease
Convert acquaintances into friends
Uncover people’s preferences and tweak their own personal style to enable engaging, reciprocal interactions
Create follow-up and stay in others’ minds long after the initial meeting

The worst thing we can do when trying to establish a personal bond with someone is to come across as manipulative or self-serving. Authentic connections go much deeper - and feel much easier - than trying to hit self-imposed business card collection quotas. This book presents a new paradigm that shows how even the most networking-averse can network…and like it.
©2011 Michelle Tillis Lederman (P)2011 Gildan Media Corp
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 23,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 23,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Kritikerstimmen

“…show readers how to identify what’s likable in themselves and create honest, authentic interactions that become ‘wins’ for all parties involved.” ( Foreword This Week)
“…basic drivers of likability are the same for most of us…11 Laws of Likability has summarized these nicely…How high would you score on the likability scale?” ( Forbes.com, Martin Zwilling)
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Kundenrezensionen

Hilfreichste
3 out of 5 stars
Von Schoeschss Am hilfreichsten 12.07.2016

Disliked it.

The narrator is irritating, echoing every word ending. Also they pick a man to read a book written by a woman.

Mehr anzeigen Weniger anzeigen
Alle Rezensionen anzeigen