Inhaltsangabe

A provocative work that challenges the traditional and widely accepted principles of business management - and proves that they are outdated, outmoded, or simply don't work.
Do open floor plans really work? Are there companies that put their employees' welfare first and their clients second? Are annual performance reviews necessary? Dr. David Burkus is a highly regarded and increasingly influential business school professor who challenges many of the established principles of business management. Drawing on decades of research, Burkus has found that not only are many of our fundamental management practices wrong and misguided, but they can be downright counterproductive.
These days, the best companies are breaking the old rules. At some companies, email is now restricted to certain hours, so employees can work without distraction. Netflix no longer has a standard vacation policy of two to three weeks but instructs employees to take time off when they feel they need it. And at Valve Software, there are no managers; the employees govern themselves. The revolutionary insights Burkus reveals here will convince companies to leave behind decades-old management practices and implement new ways to enhance productivity and morale.
©2016 David Burkus (P)2016 Recorded Books
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 23,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 23,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Es gibt noch keine Rezensionen