Inhaltsangabe

Discover how to get the right type of people to talk about you.
Are you sharing great work, but it seems nobody is listening? Does it seem like you're at the mercy of social networks' mysterious algorithms? Do you feel like it is an insurmountable task to understand and leverage social media?
In Viralnomics: How to Get People to Want to Talk About You, Jonathan Goodman shows you how to appeal to people's desires and get them to share your message as an extension of themselves.
In this engaging, entertaining, and educational quick listen, you will discover:



Methods to ethically persuade on social media
How to identify and befriend the real influencers (they aren't who you think they are)
A concept buried deep in psychological research that holds the secret to purposeful social sharing
The two keys to creating true power
How to craft your messages and build your networks

If you desire to get your product or service out to the right audience, you don't need to understand what buttons to push, you need to understand and appeal to the people pushing them. This book will help.
©2016 J. Goodman Consulting Inc. (P)2016 J. Goodman Consulting Inc.
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 7,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 7,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Es gibt noch keine Rezensionen