• ZAG

  • The Number-One Strategy of High Performance Brands
  • Autor: Marty Neumeier
  • Sprecher: Marty Neumeier
  • Spieldauer: 1 Std. und 39 Min.
  • Ungekürztes Hörbuch
  • Erscheinungsdatum: 06.11.2009
  • Sprache: Englisch
  • Anbieter: Audible Studios
  • 4.5 out of 5 stars 4,7 (6 Bewertungen)

Inhaltsangabe

"When everybody zigs, zag," says Marty Neumeier in this fresh view of brand strategy. Zag follows the ultra-clear "whiteboard overview" style of the author's first book, The Brand Gap, but drills deeper into the question of how brands can harness the power of differentiation.
The author argues that in an extremely cluttered marketplace, traditional differentiation is no longer enough - today companies need "radical differentiation" to create lasting value for their shareholders and customers.
In an entertaining listen you'll learn:

Why me-too brands are doomed to fail

How to "read" customer feedback on new products and messages - the 17 steps for designing "difference" into your brand- how to turn your brand's "onliness" into a "trueline" to drive synergy

The secrets of naming products, services, and companies

The four deadly dangers faced by brand portfolios

How to "stretch" your brand without breaking it

How to succeed at all three stages of the competition cycle.
©2006 Marty Neumeier (P)2009 Audible, Inc.
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 14,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 14,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Es gibt noch keine Rezensionen