Inhaltsangabe

It's been more than 40 years since NASA sent the first men to the moon, and to grab some much-needed funding and attention, they decide to launch an historic international lottery in which three lucky teenagers can win a week-long trip to moon base DARLAH 2 - a place that no one but top government officials even knew existed until now. The three winners, Antoine, Midori, and Mia, come from all over the world, and they have only one thing in common: They aren't especially interested in space travel.
But just before the scheduled launch, the teenagers each experience strange, inexplicable events, one of which contains a direct warning not to travel to the moon. Little do they know that there was a reason NASA never sent anyone back there until now - a sinister reason. But the countdown has already begun, and as soon as they set foot on the moon...everything goes wrong.
Strap yourself in for this chilling adventure from a young Norwegian author on the rise. You'll want to keep your lights on long after you've heard the last chapter.
©2012 Johan Harstad (P)2012 Hachette Audio
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 19,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 19,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Es gibt noch keine Rezensionen