Inhaltsangabe

Every moment matters.
Each of us has an invisible bucket. When our bucket is full, we feel great. When it's empty, we feel awful. Yet most children (and many adults) don't realize the importance of having a full bucket throughout the day.
In How Full Is Your Bucket? For Kids, Felix begins to see how every interaction in a day either fills or empties his bucket. Felix then realizes that everything he says or does to other people fills or empties their buckets as well.
Follow along with Felix as he learns how easy it can be to fill the buckets of his classmates, teachers, and family members. Before the day is over, you'll see how Felix learns to be a great bucket filler, and in the process, discovers that filling someone else's bucket also fills his own.
Full list of narrators includes Tom Parks, Luke Daniels, Emily Sutton-Smith, and Michael Crouch.
©2009 Gallup, Inc. (P)2016 Brilliance Audio, all rights reserved. Illustrations by Maurie Manning. Gallup® and Gallup Press® are trademarks of Gallup, Inc. All other trademarks are property of their respective owners.
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 11,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 11,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Es gibt noch keine Rezensionen