In a Dark, Dark Wood

  • von Ruth Ware
  • Sprecher: Imogen Church
  • 10 Std. 8 Min.
  • ungekürztes Hörbuch

Beschreibung

Someone's getting married. Someone's getting murdered.
In a dark, dark wood
Nora hasn't seen Clare for ten years. Not since Nora walked out of school one day and never went back.
There was a dark, dark house
Until, out of the blue, an invitation to Clare’s hen do arrives. Is this a chance for Nora to finally put her past behind her?
And in the dark, dark house, there was a dark, dark room
But something goes wrong. Very wrong.
And in the dark, dark room.... Some things can’t stay secret forever.

weiterlesen

Das könnte Ihnen auch gefallen:

Hörerrezensionen

Hilfreichste

Good but predictable

Die Sprecherin liest sehr gut, und ich habe mich auch keine Minute gelangweilt. Allerdings hatte ich in der Mitte des Buchs bereits einen Verdacht, der sich am Ende leider bestätigte. Daher gab es für mich keinen großen Überraschungsmoment, den man bei solchen Geschichten immer sucht, und deswegen gibt es einen Stern Abzug. Dennoch war es ein gutes Hörerlebnis!
Lesen Sie weiter...

- Sabrina Freier

Weitere Infos zum Hörbuch

  • Erscheinungsdatum: 30.07.2015
  • Verlag: Random House Audiobooks