Inhaltsangabe

Unpick the complexities of our digital world and discover how to live well within it. Over the last decade, through digital media, we have crossed a number of significant thresholds: the interconnection of over half of the world’s adult population through mobile telephony and the internet and the devotion of more than half the waking hours of a western generation to mediated experience. Yet little mainstream thought has been given to what these transitions signify for the business of daily living; and what thought there has been too often focuses on grand claims of loss or gain.
This book asks what it means not simply to live within a digital century, but to live well with it and within it. Unlike most other contemporary accounts, it is neither a tale of technology doom nor glory, but a pragmatic guide to what questions we need to ask of the world around us; what it might mean to answer these; and what practical steps might allow us all both to choose and to use the tools at our disposal, and to live within a digital century in as fully human a sense as possible.
©2012 The School of Life (P)2012 Macmillan Digital Audio
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 8,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 8,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Es gibt noch keine Rezensionen