• The Long Tail

  • Why the Future of Business Is Selling Less of More
  • Autor: Chris Anderson
  • Sprecher: Christopher Nissley
  • Spieldauer: 7 Std. und 56 Min.
  • Ungekürztes Hörbuch
  • Erscheinungsdatum: 07.07.2006
  • Sprache: Englisch
  • Anbieter: Hyperion AudioBooks
  • 4 out of 5 stars 4,2 (19 Bewertungen)

Inhaltsangabe

Our world is being transformed by the Internet and the near limitless choice that it provides to consumers; tomorrow's markets belong to those who can take advantage of this. The Long Tail is really about the economics of abundance, an entirely new model for business that is just starting to show its power as unlimited selection reveals new truths about what consumers want and how they want to get it. The record business has been transformed by iTunes and Rhapsody; a similar transformation is coming to just about every industry imaginable. What happens when everything in the world becomes available to everyone? When the combined value of all the millions of items that may sell only a few copies equals or exceeds the value of the few items that sell millions each? When a bunch of kids with no profit motive can record a song or make a video and get the same electronic distribution for it as the most powerful corporation?
Chris Anderson, editor in chief of Wired magazine, first explored "The Long Tail" in an article that has become one of the most influential business essays of our time. Using the worlds of movies, books, and music, he showed how the Internet has made possible a new world in which the combined value of modest sellers and quirky titles equals the sales of the top hits. He coined the term "The Long Tail" to describe this phenomenon, a phrase that's since appeared in boardrooms and media around the world.
"In short, though we still obsess over hits," Anderson writes, "they are not quite the economic force they once were. Where are those fickle consumers going instead? No single place. They are scattered to the winds as markets fragment into a thousand niches."
©2006 Chris Anderson. All rights reserved (P)2006 Hyperion. All rights reserved.
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 25,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 25,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Kritikerstimmen

"Anderson manages to explain a murky trend in clear language, giving entrepreneurs and the rest of us plenty to think about." ( Publishers Weekly)
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Kundenrezensionen

Hilfreichste
4 out of 5 stars
Von salandragk Am hilfreichsten 27.03.2016

Good book, slightly outdated!

It is an useful book to understand the nature of mainstream and niche distribution. Examples need an update though.

Mehr anzeigen Weniger anzeigen
Alle Rezensionen anzeigen