Inhaltsangabe

We don't usually identify with the author of a great story. Instead we bond with the hero and heroine - the ones that the story is about. We share in their heartaches and triumphs. We cheer their accomplishments and mourn their losses. When we think about our own story, we may see God as the author - an omniscient and omnipotent cosmic mastermind - but fail to recognize Him as the central character.
In Epic, a retelling of the gospel in four acts, John Eldredge invites us to revisit the drama of life, viewing God not only as the author but also as the lead actor, exploring His motives and His heart.
This unabridged audiobook read by the author examines the power of story, the universal longing for a "plot" that makes sense deep inside us, our desire for a meaningful role to play, our love of books and movies, and how all of this points us to the gospel itself.
It's a story better than any fairy tale! Our human hearts are made for great drama, and the gospel, with its tragedy and grandeur, truly is epic.
©2004 John Eldredge (P)2004 Thomas Nelson Publishers
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 15,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 15,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Es gibt noch keine Rezensionen