Inhaltsangabe

What the "Emergent Church Movement" is all about-and why it matters to the future of Christianity following on the questions raised by Brian McLaren in A New Kind of Christian. Tony Jones has written an engaging exploration of what this new kind of Christianity looks like. Writing "dispatches" about the thinking and practices of adventurous Emergent Christians across the country, he offers an in-depth view of this new "third way" of faith-its origins, its theology, and its views of truth, scripture and interpretation, and the Emergent movement's hopeful and life-giving sense of community. With the depth of theological expertise and broad perspective he has gained as a pastor, writer, and leader of the movement, Jones initiates readers into the Emergent conversation and offers a new way forward for Christians in a post-Christian world. With journalistic narrative as well as authoritative reflection, he draws upon on-site research to provide fascinating examples and firsthand stories of who is doing what, where, and why it matters.
©2009 Tony Jones (P)2009 Audible, Inc.
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 25,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 25,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Es gibt noch keine Rezensionen