Inhaltsangabe

A new collection of stories, including some that have never before been seen, from the New York Times best-selling author of the Silo trilogy
Hugh Howey is known for crafting riveting and immersive tales of boundless imagination, spawning millions of fans worldwide, first with his best-selling novel Wool, and then with other enthralling works such as Sand and Beacon 23. Now comes Machine Learning, an impressive collection of Howey's science fiction and fantasy short fiction, including three stories set in the world of Wool, two never-before-published tales written exclusively for this volume, and 15 additional stories collected here for the first time. These stories explore everything from artificial intelligence to parallel universes to video games, and each story is accompanied by an author's note exploring the background and genesis of each story.
Howey's incisive mind makes Machine Learning: New and Collected Stories an addictive and thought-provoking selection of short works - from a modern master at the top of his game.
©2017 Hugh Howey (P)2017 Audible, Inc.
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 26,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 26,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Es gibt noch keine Rezensionen