Inhaltsangabe

Two motivational classics from the Chicken Soup inspirational masters. Jack Canfield and Mark Victor Hansen deservedly rank among the world’s most effective motivators. Their secret is simple: a time-tested blend of equal measures of powerful how-to ideas and inspiring, touching anecdotes about real people. Like any recipe, this one’s success lies in the quality of its ingredients—exactly where Hansen and Canfield shine. These programs contain some of the world’s greatest teaching stories and methods.
The Aladdin Factor describes the eight reasons people won’t ask for what they want, the 10 benefits of asking, who to ask, what to ask for, how to deal with rejection, and much more.
In Dare to Win, Canfield and Hansen explain how to overcome the fear that may be holding you back. In this audio, you’ll learn to affirm your self-worth, and discover your true purpose and learn to fulfill it. Personal happiness, creative fulfillment, professional success, and freedom from fear await you. Go for it!
©1994, 1995 Jack Canfield and Mark Victor Hansen (P)1994 Macmillan Audio
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 25,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 25,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Es gibt noch keine Rezensionen