Inhaltsangabe

Intimidated by corporate finance? The numbers (and the jargon) can feel overwhelming - but you have to understand them to manage effectively. Finance Basics explains the fundamentals simply and quickly, introducing you to key terms and concepts such as:


How to navigate financial statements
How to weigh costs and benefits
What's involved in budgeting and forecasting
How to gauge a company's financial health
About HBR's 20-Minute Manager series:
Don't have much time? Get up to speed fast on the most essential business skills with HBR's 20-Minute Manager series. Whether you need a crash course or a brief refresher, each book in the series is a concise, practical primer that will help you brush up on a key management topic.
Advice you can quickly hear and apply, for ambitious professionals and aspiring executives - from the most trusted source in business.
PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying reference material will be available in your My Library section along with the audio.
©2014 Harvard Business School Publishing Corporation (P)2015 Audible, Inc.
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 7,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 7,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Es gibt noch keine Rezensionen