Inhaltsangabe

This book is the first strategic guide for multi-national corporations (MNCs)who are contemplating expanding into both China and India. Gupta and Wang explain how many MNCs view China and India solely from the lens of off-shoring and cost-reduction, and focusing their marketing strategies on only the top 5-10% of the population. This is a missed opportunity. China and India are the only two countries that constitute four realities that are strategically crucial for the global enterprise.

Both provide mega-markets for almost every product and service

Both have platforms that will dramatically reduce the company's global cost structure

Both have platforms that will significantly boost the company's global technology and innovation base

Both are springboards for the mergence of new fearsome global competitors.This book aims to shed light on the brutal competition for markets and resources in China and India as well as lays out the strategic action implications for those companies who want to emerge as the global players of tomorrow.
©2009 Anil K. Gupta and Haiyan Wang (P)2009 Audible, Inc.
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 27,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 27,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Kritikerstimmen

"No global CEO can afford not to read this timely and insightful book." (Jeffrey E. Garten, Juan Trippe Professor, Yale School of Management)
"Forceful. Practical advice, illuminating evidence - a compelling read." (Ravi Venkatesan, chairman, Microsoft India)
Mehr anzeigen Weniger anzeigen
Es gibt noch keine Rezensionen