Inhaltsangabe

The traditional attitude toward creativity in the American business world is to "think outside the box": to brainstorm without restraint in hopes of coming up with a breakthrough idea, often in moments of crisis. Sometimes it works, but it’s a problem-specific solution that does nothing to engender creative thinking more generally.
Inside the Box demonstrates Systematic Inventive Thinking (SIT), a method that systemizes creativity as part of the corporate culture. SIT requires thinking "inside the box", working in one’s familiar world to create new ideas independent of specific problems.
Dozens of books discuss how to make creative thinking part of a corporate culture, but none takes the innovative and unconventional approach of Inside the Box. SIT’s techniques and principles have instilled creative thinking into such companies as Procter & Gamble, Johnson & Johnson, and other industry leaders. Inside the Box shows how corporations have successfully used SIT in business settings as diverse as medicine, technology, new product development, and food packaging. With "inside the box" thinking, companies of any size can become sufficiently creative to solve problems even before they develop and to innovate on an ongoing basis.
©2013 Drew Boyd and Jacob Goldenberg (P)2013 HighBridge Company
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 26,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 26,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Kritikerstimmen

"Among the few ideas that have fundamentally changed how I look at life is the idea that creativity can be simple and systematic. In this book, Jacob and Drew explain the basic building blocks for creativity and, by doing so, help all of better express our potential." (Dan Ariely, author of Predictably Irrational)
Mehr anzeigen Weniger anzeigen
Es gibt noch keine Rezensionen