• Likeable Social Media

  • How to Delight Your Customers, Create an Irresistible Brand, and Be Generally Amazing on Facebook (& Other Social Networks)
  • Autor: Dave Kerpen
  • Sprecher: Christopher Prince
  • Spieldauer: 7 Std. und 23 Min.
  • Ungekürztes Hörbuch
  • Erscheinungsdatum: 17.10.2012
  • Sprache: Englisch
  • Anbieter: McGraw-Hill Education
  • 4 out of 5 stars 4,0 (3 Bewertungen)

Inhaltsangabe

The New York Times and USA Today best seller!
The secret to successful word-of-mouth marketing on the social Web is easy: Be likable. A friend's recommendation is more powerful than any advertisement. In the world of Facebook, Twitter, and beyond, that recommendation can travel farther - and faster - than ever before.
LIkeable Social Media helps you harness the power of word-of-mouth marketing to transform your business; listen to your customers and prospects deliver value, excitement, and surprise; and most important, learn how to truly engage your customers and help them spread the word.
©2011 McGraw-Hill (P)2011 McGraw-Hill Education
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 19,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 19,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Kritikerstimmen

"Dave Kerpen's insights and clear, how-to instructions on building brand popularity by truly engaging with customers on Facebook, Twitter, and the many other social media platforms are nothing short of brilliant." (Jim McCann, founder of 1-800-FLOWERS.COM and Celebrations.com)
"Alas, common sense is not so common. Dave takes you on a (sadly, much needed) guided tour of how to be human in a digital world." (Seth Godin, author of Poke the Box)
"Dave gives you what you need: practical, specific how-to advice to get people talking about you." (Andy Sernovitz, author of Word of Mouth Marketing: How Smart Companies Get People Talking)
Mehr anzeigen Weniger anzeigen
Es gibt noch keine Rezensionen