• Permission Marketing

  • Autor: Seth Godin
  • Sprecher: Seth Godin
  • Spieldauer: 2 Std. und 1 Min.
  • Gekürztes Hörbuch
  • Erscheinungsdatum: 02.01.2001
  • Sprache: Englisch
  • Anbieter: Simon & Schuster Audio
  • 4.5 out of 5 stars 4,6 (7 Bewertungen)

Inhaltsangabe

The man Business Week calls "the ultimate entrepreneur for the information age" explains "Permission Marketing" - the groundbreaking concept that enables marketers to shape their message so that consumers will willingly accept it. Does every single marketing effort you create encourage a learning relationship with your customers? Does it invite customers to "raise their hands" and start communicating? Do you have a permission database? Do you track the number of people who have given you permission to communicate with them? If consumers gave you permission to talk to them would you have anything to say? Have you developed a marketing curriculum to teach people about your products? Instead of annoying potential customers by interrupting their most coveted commodity - time - Permission Marketing offers consumers incentives to accept advertising voluntarily. Godin demonstrates how marketers are already profiting from this key new approach in all forms of media.
©1999 by Seth Godin, All Rights Reserved (P)1999 Simon & Schuster, Inc., All Rights Reserved, SOUND IDEAS Is an Imprint of Simon & Schuster Audio Division, Simon & Schuster, Inc.
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 13,60 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 13,60 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Kundenrezensionen

Hilfreichste
4 out of 5 stars
Von Yves Moecher Am hilfreichsten 07.07.2016

Eye opening

Message leaving you with the following thought: if everyone would do marketing strategy this way, people would have much more time at their hands, overall customer satisfaction woukd improve, and marketers everywhere would have a clear an authentic measure of the efficiency of their program, and how to get even more out of it!
definitely recommend

Mehr anzeigen Weniger anzeigen
Alle Rezensionen anzeigen