Inhaltsangabe

Trust is the glue that holds an organization together. It turns secrecy into transparency, micromanagement into empowerment, and conflict into creativity. With it, a tiny company like John Deere grew into a worldwide leader. Without it, a giant corporation like Enron toppled.
In The 10 Laws of Trust, JetBlue chairman Joel Peterson explores how a culture of trust gives companies an edge. Consider this: What does it feel like to work for a firm where leaders and colleagues trust one another? Freed from micromanagement and rivalry, every employee contributes his or her best. Risk-taking and innovation become the norm. And, as Peterson notes, "When a company has a reputation for fair dealing, its costs drop: trust cuts the time spent second-guessing and lawyering."
In clear, engaging prose, highlighted by compelling examples, Peterson details how to establish and maintain a culture of trust. Steps include:



Start with integrity
Invest in respect
Empower everyone
Require accountability
Create a winning vision
Keep everyone informed
Budget in line with expectations
Embrace conflict
Forget "you" to become an effective leader
And more

With this book, you'll be able to plant the seeds of trust - and reap the rewards of reputation, profits, and success.
©2016 Joel C. Peterson (P)2016 Brilliance Audio. Published by arrangement with AMACOM, a division of American Management Association International, New York.
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 15,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 15,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Es gibt noch keine Rezensionen