Inhaltsangabe

Here are proven strategies for harnessing the power of social media to drive social change. Many books teach the mechanics of using Facebook, Twitter, and YouTube to compete in business. But no book addresses how to harness the incredible power of social media to make a difference. The Dragonfly Effect shows you how to tap social media and consumer psychological insights to achieve a single, concrete goal.
Named for the only insect that is able to move in any direction when its four wings are working in concert, this book:


Reveals the four "wings" of the Dragonfly Effect - and how they work together to produce colossal results
Features original case studies of global organizations like the Gap, Starbucks, Kiva, Nike, eBay, Facebook, and start-ups like Groupon and COOKPAD, showing how they achieve social good and customer loyalty
Leverage the power of design thinking and psychological research with practical strategies
Reveals how everyday people achieve unprecedented results - whether finding an almost impossible bone marrow match for a friend, raising millions for cancer research, or electing the current president of the United States
The Dragonfly Effect shows that you don't need money or power to inspire seismic change.
©2010 Jennifer Aaker and Andy Smith (P)2010 Audible, Inc.
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 22,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 22,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Es gibt noch keine Rezensionen