Inhaltsangabe

A radical new management model for 21st century leaders...
Organizations today face a crisis. The crisis is of long standing and its signs are widespread. Most proposals for improving management address one element of the crisis at the expense of the others. The principles described by award-winning author Stephen Denning simultaneously inspire high productivity, continuous innovation, deep job satisfaction, and client delight. Denning puts forward a fundamentally different approach to management, with seven interlocking principles of continuous innovation: focusing the entire organization on delighting clients; working in self-organizing teams; operating in client-driven iterations; delivering value to clients with each iteration; fostering radical transparency; nurturing continuous self-improvement; and communicating interactively. In sum, the principles comprise a new mental model of management.


Author outlines the basic seven principles of continuous innovation.
The book describes more than 70 supporting practices.
Denning offers a rethinking of management from first principles.
This book is written by the author of The Secret Language of Leadership a Financial Times Selection in Best Books of 2007.
©2010 John Wiley & Sons, Inc (P)2012 Audible, Inc.
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 27,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 27,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Kundenrezensionen

Hilfreichste
4 out of 5 stars
Von A. Hofmann Am hilfreichsten 11.04.2017

Good ideas

The book describes this management idea well. The provided examples are inspiring. It is described well how to set radical management in a small group. For larger organizations this doesn't seem to be a cakewalk.

Mehr anzeigen Weniger anzeigen

0 von 1 Hörern fanden diese Rezension hilfreich

Alle Rezensionen anzeigen