Inhaltsangabe

The award-winning climate scientist Michael E. Mann and the Pulitzer Prize-winning political cartoonist Tom Toles have been on the front lines of the fight against climate denialism for most of their careers. They have witnessed the manipulation of the media by business and political interests and the unconscionable play to partisanship on issues that affect the well-being of billions. The lessons they have learned have been invaluable, inspiring this brilliant escape hatch from the madhouse of the climate wars.
The Madhouse Effect portrays the intellectual pretzels into which denialists must twist logic to explain away the clear evidence that human activity has changed Earth's climate. Mann's expert skills at science communication aim to restore sanity to a debate that continues to rage against widely acknowledged scientific consensus. The synergy of these two climate science crusaders enlivens the gloom and doom of so many climate-themed books, and may even convert die-hard doubters to the side of sound science.
©2016 Michael E. Mann and Tom Toles (P)2017 Wetware Media
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 16,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 16,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Es gibt noch keine Rezensionen