Inhaltsangabe

A guide to crafting unforgettable, attention-grabbing business communications – from speeches and letters to business plans - using stories from the world's top business leaders.
The world's foremost business leaders are also great storytellers. For example, industry titan Jack Welch has told how his mother instilled enough tough love and confidence in him to overcome the fact that he was the shortest kid in his class and had a severe stutter. Jeff Bezos, the founder of Amazon.com, often tells a story of setting up the company's first office in a converted garage.
The Power of Storytelling collects the best of these stories, which listeners can use to strengthen their own communication. It's great for anyone who needs to lead, inspire, and motivate an audience in a business setting, whether they're writing speeches, pep talks, interview talking points, employee letters, or Op- Eds. With anecdotes from Bill Gates, Sam Walton, Ted Turner, Steve Jobs, and many more, this is an inspiring and immensely useful audiobook.
©2011 Jim Holtje (P)2011 Gildan Media Corp
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 27,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 27,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Kritikerstimmen

"Thanks to Jim for a indispensable resource for leaders who aim to make a lasting impact with their words." (Dana Rubin, Director, New York Speechwriters Roundtable)
"Executives who know how to tell effective business stories will influence audiences, motivate employees, and get good media attention. All executives need to master this communication skill. The wisest of executives will turn to this book to learn how." (Joan Detz, Author of How To Write & Give A Speech)
Mehr anzeigen Weniger anzeigen
Es gibt noch keine Rezensionen