Inhaltsangabe

Wallace D. Wattles was an American author and a pioneer in the New Thought Movement. His most famous book is The Science of Getting Rich, which continues to be immensely popular today. The Science of Being Well is a follow-up to that book. Wattles approach to health is basically the same is his approach to prosperity. He suggests that the reader think and act in a "Certain Way," which he explains, and that thinking and acting in that way, along with a positive approach will "make it so." Wallace explains his fairly simple keys to getting well and suggests that with faith and discipline one can stay well once health has been achieved. To quote the author, this book is, “For those who want health, and who want a practical guide and handbook, not a philosophical treatise. It is an instructor in the use of the universal Principle of Life, and my effort has been to explain the way in so plain and simple a fashion that the reader, though he may have given no previous study to New Thought or metaphysics, may readily follow it to perfect health.”
Public Domain (P)2012 Jimcin Recordings
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 13,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 13,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Es gibt noch keine Rezensionen