Inhaltsangabe

In this explosive expose of the drug companies and how they are ripping us off, Marcia Angell, M.D., a doctor, medical journalist, and a former editor of the respected New England Journal of Medicine, reveals the many ways in which the pharmaceutical industry has moved away from its original purpose of finding and producing useful new drugs. Now primarily a marketing machine that produces drugs of questionable benefit, the industry uses its wealth and power to co-opt such institutions as the U.S. Congress, the Food and Drug Administration (FDA), academic medical centers, as well as the medical profession. In spite of a lack of innovative drugs and continuously growing prices, the drug companies invest most of their time and money in marketing, legal maneuvers to extend patient rights, and government lobbying to prevent price regulation.
©2004 Marcia Angell (P)2007 Books on Tape Inc.
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 26,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 26,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Kritikerstimmen

"A searing indictment....Angell mounts a powerful case (and offers specific suggestions) for reform of this essential industry." (Publishers Weekly)
"Pharamceutical companies will need a new miracle pain reliever after the whipping they receive from Marcia Angell in her book....a starting point for serious discussion." (The Hartford Courant)
"If youve ever suffered prescription-drug sticker shock, Dr. Marcia Angell's The Truth About the Drug Companies is the book for you." (Newsday)
Mehr anzeigen Weniger anzeigen
Es gibt noch keine Rezensionen