Inhaltsangabe

The nation's premier communications expert shares his wisdom on how the words we choose can change the course of business, of politics, and of life in this country. In Words That Work, Luntz offers a behind-the-scenes look at how the tactical use of words and phrases affects what we buy, who we vote for, and even what we believe in. With chapters like "The 10 Rules of Successful Communication" and "The 21 Words and Phrases for the 21st Century", he examines how choosing the right words is essential. Nobody is in a better position to explain than Frank Luntz; he has used his knowledge of words to help more than two dozen Fortune 500 companies grow. He tells us why Rupert Murdoch's six-billion-dollar decision to buy DirectTV was smart, because "satellite" was more cutting edge than "digital cable", and why pharmaceutical companies transitioned their message from "treatment" to "prevention" and "wellness".
If you've ever wanted to talk your way out of a traffic ticket or talk your way into a raise, this audiobook's for you.
©2007 Dr. Frank Luntz. All Rights Reserved (P)2007 Hyperion
Mehr anzeigen Weniger anzeigen

Regulärer Preis: 24,95 €

Details zum Angebot: Details zum Angebot:
  • 1 Hörbuch pro Monat
  • 30 Tage kostenlos testen
  • Dann 9,95 € pro Monat
  • Jederzeit kündbar
  • Unbegrenzt Audible Original Podcasts hören
Bitte wählen Sie ein Zahlungsmittel aus oder fügen Sie ein Neues hinzu

Für 1 Guthaben kaufen

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Für 24,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Bei Abschluss Ihrer Bestellung erklären Sie sich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lesen Sie auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Kritikerstimmen



Audie Award Winner, Business Information/Educational, 2008

Mehr anzeigen Weniger anzeigen
Es gibt noch keine Rezensionen